Onze mensen.

Toegewijd aan je doelen.

De medewerkers van KC Accounting zijn enthousiaste specialisten met een passie voor internationaal zakendoen. Ze zijn gepassioneerd, deskundig, ervaren en sterk betrokken bij hun klanten en hun bedrijf. Ze reageren snel en adequaat op eenvoudige verzoeken en zijn alert en zorgvuldig bij complexe vraagstukken. Zij zijn onze eerste aanspreekpunten. We nodigen je uit om hen te benaderen en direct te ervaren hoe KC Accounting werkt.

Andrej Loponov

Directeur boekhouding

Kantoor: +31 20 333 0130
E-mail: aloponov@kcaccounting.nl

Andrey Loponov MSc

Andrey Loponov is afgestudeerd in Finance Economics aan de Peoples’ Friendship University van Rusland. Vanaf 2006 werkte Andrey bij EY, KPMG, Mechel in Rusland en bij X5 Retail Group N.V. in Nederland en per november 2018 trad hij in dienst bij KC Legal.

Andrey is hoofd van de afdeling Accounting waar hij verantwoordelijk is voor het opstellen, begeleiden en beoordelen van complexe Dutch GAAP en IFRS jaarrekeningen. Hij adviseert klanten ook over complexe boekhoudkundige kwesties.

Inna Akimova

Senior AssistentAccountant

Kantoor: +31 20 333 0130
E-mail: Iakimova@kcaccounting.nl

Inna Akimova B.Ec. / B.A.

Inna Akimova is afgestudeerd in Economie aan de Economische Hogeschool in Odessa (met Cum Laude diploma). Ze heeft ook een bachelor in Oost-Europese studies aan de Universiteit van Amsterdam. Inna begon haar carrière als financieel assistent en later als accountant in Riga, Letland. Nadat ze in 1994 naar Nederland verhuisde, werkte ze in verschillende administratieve en financiële functies bij The Amsterdam Trade Bank en verschillende andere bedrijven in de financiële sector. Voordat ze bij KC Accounting kwam, was Inna assistent-accountant bij verschillende bedrijven van de Kardan-groep. Inna heeft meer dan 20 jaar ervaring op verschillende gebieden, waaronder financiële administratie en boekhouding. Haar dagelijkse verantwoordelijkheden omvatten het afhandelen van allerlei financiële administratieve zaken, waaronder crediteuren en crediteuren, het opstellen van balans/P&L grootboekoverzichten, het voorbereiden en indienen van BTW-aangiften. Ze heeft sterke probleemoplossende en communicatieve vaardigheden met kennis van de Engelse, Nederlandse en Russische taal en ervaren computergebruiker met uitstekende kennis van boekhoudprogramma Exact. Inna spreekt Engels, Nederlands en Russisch. In haar huidige functie als Assistent Accountant bij KC Accounting is ze verantwoordelijk voor de dagelijkse boekhouding, BTW-diensten, boekhouding en financiële rapportage van onze internationale klanten.

Siebe Lutgendorff

Accountant / Bedrijfsadviseur

Kantoor: +31 20 3330130 E-mail: slutgendorff@kcaccounting.nl

Siebe Lutgendorff

Siebe Lutgendorff is een hooggekwalificeerde professional met een master Accountancy aan de Rijksuniversiteit Groningen. Hij is geregistreerd RegisterAccountant (RA) bij de Nederlandse Beroepsorganisatie van Accountants (NBA). Zijn carrière begon met prominente functies bij gerenommeerde kantoren als PwC en EY, waar hij zijn vaardigheden aanscherpte en waardevolle ervaring opdeed. Siebe heeft een bewezen track record in de verschillende branches met een focus op accountancy. Zijn expertise gaat verder dan auditing en omvat een uitgebreid begrip van algemene bedrijfspraktijken. Siebe speelt bij KC Accounting een centrale rol bij het werven van klanten en het onderhouden van relaties met bestaande klanten.

Klaas Maarten van Slooten

Accountant / Bedrijfsadviseur

Kantoor: +31 20 3330130
E-mail: kmvanslooten@kcaccounting.nl

Klaas Maarten van Slooten AA RB

Klaas Maarten van Slooten heeft meer dan 30 jaar ervaring als Nederlands accountant en belastingadviseur. Gedurende zijn carrière heeft hij de fijne kneepjes van de Nederlandse algemeen aanvaarde boekhoudprincipes (GAAP) met vaardigheid doorlopen. Hij heeft het voorrecht gehad om bij verschillende accountantskantoren te werken, waardoor hij veel verschillende ervaringen heeft opgedaan en zijn vaardigheden op het gebied van financieel management heeft aangescherpt. Zijn professionele reis omvat een accreditatie als AA (Nederlands erkend Accountant) en RB (Nederlands erkend Belastingadviseur), waarmee hij zijn toewijding aan de hoogste normen in het vakgebied laat zien. Klaas Maarten voelt zich aangetrokken tot het internationale aspect van het vak. Hij beleeft veel plezier aan het navigeren door de complexiteit van wereldwijde financiële landschappen. Als Nederlandse accountant begrijpt hij de nuances van het internationale bedrijfsleven en hij is er trots op dat hij een uitgebreide dienstverlening kan bieden die de grenzen overschrijdt. Klaas Maarten is niet zomaar een accountant; hij is een vertrouwde adviseur die bedrijven helpt de fijne kneepjes van de Nederlandse boekhouding te doorgronden. Zijn doel is om waardevolle inzichten en strategische financiële begeleiding te bieden, zodat bedrijven gedijen in een steeds veranderende wereldmarkt. En hij kijkt uit naar de mogelijkheid om bij te dragen aan uw financiële succes.

Irina Nikitina

Klantmanager

Kantoor: +31 20 3330130
E-mail: inikitina@kcaccounting.nl

Irina Nikitina MSc

Irina is afgestudeerd in Accounting en Audit aan de State University of Management in Moskou (Rusland).

Voordat ze bij KC Accounting kwam, had Irina 17 jaar ervaring in boekhouding en financiën in Rusland en Nederland. Voordat ze bij KC Accounting kwam, was Irina financieel specialist bij Zeppelin Russland.

Haar eerdere ervaring plus haar huidige dagelijkse betrokkenheid bij boekhoud- en rapportagediensten ondersteunen haar goed bij de verschillende boekhoud- en rapportageopdrachten bij KC Accounting.

André Huysamer

Klantmanager

Kantoor: +31 20 333 0130
E-mail: ahuysamer@kcaccounting.nl

André Huysamer AGA(SA)

André Huysamer is een geregistreerd Zuid-Afrikaans Associate General Accountant na zijn afstuderen aan de Universiteit van Stellenbosch (Bachelor of Accounting) en de Universiteit van Zuid-Afrika (Postgraduate Diploma in Accounting Sciences). Hij begon zijn carrière met het afronden van zijn SAICA tregening contract bij Moore Stellenbosch (voorheen bekend als Moore Stephens).

Na voltooiing van zijn SAICA opleidingop contractwerkte hij als senior medewerker bij PricewaterhouseCoopers (PwC). Hij werd gepromoveerd tot assistent-manager, voordat hij door een van zijn assurance-klanten werd gevraagd om een functie buiten de boekhoudpraktijk te aanvaarden.

André werkte de volgende jaren in de landbouwindustrie (met specifieke aandacht voor de productie en export van tafeldruiven). Hij begon als financieel boekhouder in de beheermaatschappij van de groep en klom binnen het eerste jaar op tot financieel manager. Vervolgens werd hij benaderd om toezicht te houden op de boekhoudkundige en financiële functie van het export- en marketingbedrijf van de groep.

Op zoek naar een nieuwe uitdaging en om zijn internationale horizon te verbreden, accepteerde André een aanbod om bij het KC Accounting team te komen werken.

Leila Mostert

Klantmanager

Kantoor: +31 20 333 0130
E-mail: lmostert@kcaccounting.nl

Leila Mostert

Leila Mostert is afgestudeerd aan de Universiteit van Stellenbosch, Zuid-Afrika, waar ze haar Bachelor of Accounting behaalde.
Voordat ze bij KC Accounting kwam, voltooide ze haar artikelen bij Moore Stellenbosch en PwC Robertson, waarna ze nog wat boekhoudkundige ervaring opdeed bij een accountantskantoor in Robertson, Zuid-Afrika, voor een paar maanden.
Ze kwam bij KC Accounting om haar horizon te verbreden en internationale mogelijkheden te omarmen.
Leila is een zeer gemotiveerd en positief persoon die geniet van de kleine dingen in het leven.

Deepika Agarwal

Klantmanager

Kantoor: +31 20 333 0130
E-mail: dagarwal@kcaccounting.nl

Deepika Agarwal

  Deepika is een geaccrediteerd Chartered Accountant (CA) van het Institute of Chartered Accountants of India (ICAI). Ze heeft meer dan 10 jaar ervaring op het gebied van boekhouding en financiën, wereldwijde mobiliteit, internationale belastingen en procesvoering bij verschillende organisaties in India (waaronder PwC en MBC Corporate Advisors). Voordat ze bij KC Accounting kwam, begon ze haar nieuwe reis in nov 2022 als Financial Accountant bij Sympower B.V. (Nederland). Naast haar werk houdt ze van koken, yoga en het verkennen van nieuwe bestemmingen.

Pictogrammen worden geleverd door Tilda Publishing

Franchel Kruger

Klantmanager

Kantoor: +31 20 333 0130
E-mail: fkruger@kcaccounting.nl

Pictogrammen worden geleverd door Tilda Publishing

Chanelle Hunlun

Klantmanager

Kantoor: +31 20 333 0130
E-mail: chunlun@kcaccounting.nl

Cristina Russu

Assistent Accountant Kantoor: +31 20 3330130 E-mail: crussu@kcaccounting.nl

Cristina Russu

Christina is een zeer gemotiveerde en detailgedreven afgestudeerde met praktische werkervaring als Junior Accountant. Ze is bedreven in het verwerken en analyseren van gegevens en biedt ondersteuning aan het hele KC Accounting-team. Ze voltooide een bachelor in economische wetenschappen, boekhoudkundige kwalificatie aan de Academie voor Economische Studies van Moldavië.

Ecaterina Balica

Assistent Accountant Kantoor: +31 20 3330130 E-mail: ebalica@kcaccounting.nl

Ecaterina Balica

Ecaterina Balica, student aan de Academie voor Economische Studies van Moldavië, is haar professionele reis begonnen bij KC Accounting. In haar rol als assistent-accountant is ze verantwoordelijk voor de dagelijkse boekhouding en btw-rapportage en spreekt ze Russisch, Roemeens en Engels.

Pooja Jain

Assistent Accountant

Kantoor: +31 20 333 0130
E-mail: pjain@kcaccounting.nl

Pooja Jain

Pooja is een ervaren financiële professional met 11 jaar ervaring in verschillende sectoren en functies. Ze behaalde haar bachelordiploma aan de universiteit van Nagpur, voltooide de CA Inter van het Institute of Chartered Accountants of India en behaalde een Project Management Professional-certificaat aan het Indian Institute of Management. Gedurende haar loopbaan heeft Pooja verschillende functies bekleed bij accountantskantoren en bij de Bank of New York Mellon, waar ze zich richtte op naleving, financieel toezicht en operationele efficiëntie. Bij Capgemini leidde ze analyses en verschafte ze strategische inzichten om de financiële prestaties van de platinum accounts van het bedrijf te verbeteren. Momenteel beheert ze bij KC Accounting de dagelijkse boekhouding en relaties met klanten, waarbij ze zorgt voor effectief financieel beheer en uitzonderlijke klantenservice.

Pictogrammen worden geleverd door Tilda Publishing

….. …….

Assistent Accountant

Kantoor: +31 20 333 0130
E-mail: newbusiness@kcaccounting.nl

Alexandra Etman

Manager Communicatie en Klanten

Kantoor: +31 20 333 0130
E-mail: aetman@kcaccounting.nl

Alexandra Etman

Alexandra is een communicatie- en marketingspecialist met meer dan 10 jaar internationale ervaring (Nederland, Frankrijk, Chili, Colombia) in het ontwikkelen van communicatie-, PR- en expansiestrategieën voor bedrijven, merken en startups. Ze heeft een master in communicatie, media en creatieve industrieën van het Institut d’études politiques de Paris (SciencesPo). Alexandra begon haar carrière in de culturele sector, stapte later over naar luxegoederen en richt zich nu op de financiële sector. Ze heeft diepgaande ervaring in merkopbouw, corporate reputatiemanagement en PR-campagnes voor interne en externe belanghebbenden.

Naast haar communicatie- en brandingactiviteiten ondersteunt en adviseert Alexandra C-suite stakeholders bij cruciale organisatiemomenten en helpt ze grote en middelgrote bedrijven uit Noord- en Zuid-Amerika, Azië en India bij hun succesvolle expansie naar Europese markten. Ze heeft ervaring met crisismanagement, compliance, Wwft-controles, contact met regelgevers en marktprospectie.

In haar vrije tijd schrijft, leest, reist, bezoekt ze musea en concerten. Ze helpt ook bij fondsenwerving voor een aantal culturele instellingen en musea in Amsterdam en Den Haag.

KC boekhoudondersteuningsteam

Harro Ridt

Dutch GAAP / IFRS Expert

Kantoor: +31 20 333 0130
E-mail: hridt@kcaccounting.nl

Harro Ridt RA

Harro Ridt werkt al meer dan 20 jaar bij KPMG Audit. Hij begon bij KPMG als jongste assistent. Uiteindelijk was hij als senior manager verantwoordelijk voor de coördinatie van een internationaal auditteam voor een van Europa’s grootste financiële groepen. In deze jaren heeft hij ervaring opgedaan in vrijwel alle branches en werkte hij voor KPMG in Nederland, België en Tsjechië.
In 1999 kwalificeerde Harro zich als Registeraccountant (Certified Public Auditor) en vanaf dat moment is hij ingeschreven als Registeraccountant (RA) bij de Nederlandse Beroepsorganisatie van Accountants (NBA).

Na zijn vertrek bij KPMG heeft Harro 8 jaar gewerkt bij Ageas, de grootste verzekeringsgroep van België en onderdeel van de Bel20 aandelenindex. Bij Ageas heeft Harro het Risk Management en de Prudential reporting voor de groep opgezet. Harro heeft veel bedrijven geadviseerd op het gebied van Risk Management, Compliance en Accounting.

Chris Vink

Nalevingsfunctionaris

Kantoor: +31 20 3330130 E-mail: chris@vistafinance.nl

Chris Vink RA

Chris Vink is een ervaren financiële professional met meer dan 40 jaar ervaring in auditing. Hij begon zijn carrière bij EY in 1975. Na zijn afstuderen werkte hij bij verschillende accountantskantoren in de functie van manager van het auditteam of directeur. Als registeraccountant heeft hij ook een klantenportefeuille in het MKB.

Hij is sinds 1990 geregistreerd bij de Nederlandse Beroepsorganisatie van Accountants (NBA) als Registeraccountant (RA). Hij was geregistreerd als externe accountant bij de Autoriteit Financiële Markten (AFM) in de periode 2010-2023.

Sinds 2010 is Chris gespecialiseerd in het ondersteunen van accountancy- en auditpraktijken, waarbij hij ondersteuning biedt op het gebied van compliance en professionele begeleiding. Hij is ondersteunend compliance officer of compliance officer voor een groep kantoren. Hij is compliance officer voor KC Audit.

Chris heeft veel ervaring met de wet- en regelgeving voor accountants en accountantskantoren. Hij heeft ook sterke analytische vaardigheden en is in staat om complexe wetgeving grondig te begrijpen en op een praktische manier te implementeren binnen de organisatie. Chris heeft een proactieve, daadkrachtige en positieve houding.

Chris houdt van fietsen, wandelen en musea bezoeken. Hij is maatschappelijk betrokken. Hij woont in het midden van Nederland met zijn vrouw; hij heeft 5 kinderen.

Pieter Hallebeek

Nalevingsfunctionaris / KYC

Kantoor: +31 20 333 0130
E-mail: complianceofficer@kclegal.nl

Pieter Hallebeek

Pieter studeerde rechten in Amsterdam. Hij begon zijn carrière bij Baker & McKenzie en werkte vervolgens meer dan 15 jaar in de financiële sector bij Intertrust. In 2017 startte hij samen met een medeoprichter Regulatory Lab dat een softwareplatform ontwikkelde speciaal voor advocaten- en belastingkantoren om onboarding van cliënten en naleving van AML-wetgeving te vereenvoudigen en te verbeteren.

Pieter heeft ervaring met compliance, het schrijven van kantoorbeleid, contact met toezichthouders, training en “klantervaring”. Gedurende zijn carrière heeft hij de regelgeving zien veranderen: van beperkte regels naar de huidige complexe, risicogebaseerde aanpak. In verschillende functies heeft Pieter een duidelijke visie ontwikkeld op compliance en klantacceptatie – vanuit het perspectief van de instelling, maar ook vanuit het perspectief van de toezichthouder en de klant. Als expert wordt Pieter regelmatig benaderd door advocaten- en belastingkantoren om mee te denken over uiteenlopende compliancevraagstukken.

Mark Jedski

Financieel controleur

Kantoor: +31 20 333 0130 E-mail: finance@kcaccounting.nl

Mark Jedski MSc

Mark heeft een Master in Business Studies van de Universiteit van Amsterdam.

Mark is een doorgewinterde finance professional met een diverse achtergrond in verschillende sectoren. Momenteel werkt hij als Financial Controller bij KC Legal, KC Audit en KC Accounting sinds april 2023. Zijn ervaring omvat functies als Finance Manager en functies die zijn veelzijdigheid in verschillende sectoren laten zien. Zijn vaardigheden omvatten leidinggevende financiën en leiderschap. Mark’s carrière weerspiegelt een mix van financiële expertise en ondernemerschap en toont zijn vermogen om zich aan te passen en uit te blinken in dynamische zakelijke omgevingen.

In 2022 maakte Rianne de overstap naar Office Management en in november begon ze bij KC Accounting. Als Office Manager is Rianne de leidinggevende en organiseert en stuurt ze het kantoor zodanig aan dat alle servicefuncties efficiënt en effectief worden uitgevoerd via een scala aan administratieve, administratieve, financiële en leidinggevende taken.

Oksana Repnikova

Management Assistent

Kantoor: +31 20 333 0130 E-mail: orepnikova@kcaccounting.nl

Oksana Repnikova

Oksana is een jurist gespecialiseerd in strafrecht. Ze is opgeleid in Rusland en na het behalen van haar rechtendiploma heeft ze een aantal jaar waardevolle ervaring opgedaan bij de federale rechtbank. De afgelopen zes jaar heeft Oksana haar talenten ingezet in de wereld van interieurdesign, als Import Manager in een interieur salon. Gedurende deze periode nam ze actief deel aan gerenommeerde interieurbeurzen, waaronder Salone Internazionale Del Mobile, Maison&Objet en IMM Cologne. Ze werkte samen met gerenommeerde designermerken als Loro Piana, Ligne Roset en Cassina. Oksana’s unieke mix van juridische expertise en praktische ervaring op het dynamische gebied van interieurontwerp toont haar veelzijdigheid en aanpassingsvermogen in verschillende professionele domeinen.

Pictogrammen worden geleverd door Tilda Publishing

Office Manager

Kantoor: +31 20 3330130
E-mail: office@kclegal.nl

Ceriel Coppus

Directeur

Kantoor: +31 20 333 0130
E-mail: ccoppus@kclegal.nl

Ceriel Coppus MSc

Ceriel Coppus is afgestudeerd in Fiscale Economie aan de Erasmus Universiteit in Rotterdam. Hij begon zijn carrière bij Deloitte waar hij werkte in de internationale fiscale praktijk en de internationale fusie- en overnamepraktijk.

Ceriel heeft een diepgaande ervaring in multinationale groepsherstructureringen en joint venture investeringen. Ceriel heeft een grondige kennis van grensoverschrijdende investeringsstructuren en heeft zijn internationale fiscale praktijk versterkt met een focus op wereldwijde reorganisaties en private equity-transacties.

Ceriel is lid van de Nederlandse Orde van Belastingadviseurs (NOB), de International Bar Association (IBA) en de International Fiscal Association (IFA). Ceriel levert Nederlandse bijdragen aan de Lexis Nexis publicatie “International Corporate Procedures”.

Rutger Koelewijn

Directeur

Kantoor: +31 20 333 0130
E-mail: rkoelewijn@kcaccounting.nl

Rutger Koelewijn MSc RA CIA

Rutger Koelewijn is afgestudeerd in Bedrijfseconomie aan de Vrije Universiteit (VU) in Amsterdam. Hij begon zijn carrière als externe accountant bij respectievelijk EY Amsterdam, EY Londen en EY Willemstad/Curaçao, waar hij meer dan tien jaar werkzaam was in de financiële sector (banken en verzekeraars) en in de algemene bedrijfspraktijk. Daarna werkte hij meer dan tien jaar als CFO bij een groot internationaal groot- en detailhandelsbedrijf in de voedingsmiddelenindustrie in het Caribisch gebied en als Managing Director Finance en Operations van respectievelijk een onshore bank en een offshore bank op Curaçao. De laatste tien jaar voordat Rutger in dienst trad, werkte hij als accountant en adviseur bij een groot accountantskantoor in Nederland waar hij accountancy- en bedrijfsadviesdiensten verleende aan kleine en middelgrote ondernemingen, ondernemers en professionals. Rutger heeft verschillende commissariaten bekleed bij bedrijven en stichtingen in diverse sectoren en is daarom goed bekend met corporate governance structuren. Rutger heeft een lange en diepgaande ervaring in het verlenen van controle-, accounting- en bedrijfsadviesdiensten aan zowel internationale als Nederlandse cliënten en heeft ruime ervaring met corporate governance. Rutger is gespecialiseerd in bedrijfsstructurering en andere bedrijfsadviesdiensten. Rutger heeft een master Bedrijfseconomie en is verder geregistreerd bij het Nederlands Instituut van Registeraccountants (NBA) als RegisterAccountant (RA) en bij het Instituut van Internal Auditors (IIA) als Certified Internal Auditor (CIA).

Neem contact op

Verantwoordelijk. Verantwoordelijk. Pragmatisch. Professioneel. Dat is KC Accounting,
het internationale boutique accountantskantoor in Nederland